Saturday, February 27, 2010

 

Kapplöpning, eller vad kommer sist?

Jag har bestämt mig för att försöka börja blogga igen. Jag tänkte fira detta genom att skriva lite om min interna tävling. Jag väntar för tillfället på 2 saker, dels väntar jag på en cykel, denna beställdes i november, leveranstid ännu okänd. Dels väntar jag på en potentiometer, denna beställdes i januari och har ännu ej levererats. Jag tänkte därför börja notera vilken av dessa saker som anländer sist. Utom tävlan deltar dessutom den nya datorn som ska hantera lysators hemdiskarea. Denna maskin har också lystrat till leveransutfästelser i stil med 'den kommer på tisdag, eller nästa vecka'.
Just nu tror jag på leverans i följande ordning.

  1. Cykel
  2. Potentiometer
  3. Hemdisk.
Den som lever får se.

Comments:
Det här är faktiskt mer spännande än OS!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?